Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, December 16, 2015

Nasi Bubur Dengan Budu Aur

♥ Assalamualaikum ♥

Nasi Bubur Dengan Budu Aur | Macam ni lah cik akak. Kalau tekak tak nak makan macam-macam. Terus masak nasi bubur makan dengan budu aur.



Budu aur ni agak masin lah. Tapi cik akak suka makan. Biar masin tapi rasa amat sedap. 

Budu aur hanya terdapat di sarawak sahaja. Tu pun tengok tempat juga.

5 comments:

  1. budu sedap.. tapi budu aur memang tak pernah dengar dan makan lagi. macam2 makanan kat sarawak ye cik akak.. walaupun simple masih tetap nampak menyelerakan..dah la hujan sini.. makan mcm ni pastu ada cili padi plak..ya allah nikmatnya rezeki..

    ReplyDelete
  2. makan nasi kerabu..ada budu..tak pun budu makan dengan ulam ulaman...fuyooo...tapi budu aur kali pertama dengar ni cik akak...

    ReplyDelete
  3. Budu aur ada rasa mcm budu yg jual kat kelantan tu ke kak..tringin plak nak try

    ReplyDelete
  4. Di Sarawak ja ada ni..seolah ada jg kat sabah ni..cik akak..kalau jeruk nasi dan ikan kat sabah. Hummm!! terliur lah juga..hehehe

    ReplyDelete
  5. akak tak pernah makan budu aur tu,,, cam sedap jer...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN