Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, December 4, 2015

MYiDEAKiNi.com Random RM200 Bloglist Lelaki dan Wanita

♥ Assalamualaikum ♥

MYiDEAKiNi.com Random RM200 Bloglist Lelaki dan Wanita

.
Ceritakan serba sedikit mengapa anda ingin menjadi salah satu dalam senarai bloglist MYiDEAKiNi.com.

  1. Sebab cik akak nak kenal siapa pemilik MYiDEAKiNi.com. Entah blogger femes mana..hahaha...lagipun cik akak pernah dengar nama blog ini sebelum nie. Tapi nak singgah tu masa sangat mencemburui cik akak. cik akak boleh layan ke bila keyword gempak nie..haha..harap admin tak rasa lain pula.....Dengan erti kata lain "Sesi suai kenal" lah kononnya...
  2. Memandangkan blog ini agak femes dengan segmen yang berkaitan dengan SEO...cik akak pun ingin tahu...kekuatan blog MYiDEAKiNi.com. Konon cik akak ala-ala buat kaji selidik lah nie...Mana lah tahu...cik akak boleh cedok ilmu dari blog MYiDEAKiNi.com. Nanti bolehlah cik akak join segmen/Giveaway yang bermotif SEO.
  3. Memandangkan cik akak jarang bw.....mana lah tahu...blog cik akak nie boleh menjadi blogger femes macam blog MYiDEAKiNi.com. hahaha...lawak je alasan cik akak kan....Sebenarnya cik akak tak nak femes...tapi biarlah blog je yang femes...hahaha..
  4. Alang-alang dah join.....mestilah nak dapatkan hadiah tu..hahaha..dapat RM20.00 tu cik akak boleh topup handphone cik akak...tak pun boleh belanja kefci...dapat free siapa tak nak..hahaha
Moga admin terima penyertaan cik akak nie...maklumlah...alasan tu memang agak kebudakan..tapi yang penting aku ikhlas nak cari member alam maya....Sebab ibu selalu pesan...Orang datang dengan niat baik.....kita terimalah dengan hati terbuka...hahahah.....

5 comments:

  1. Assalamualaikum....Alhamdulillah..Akhirnya...walaupun masa sangat mencemburui cik akak..

    Terima kasih atas sokongan & penyertaan...MYiDEAKiNi telahpun review artikel ni...MYiDEAKiNi doakan semoga berjaya...Amin :-D

    ReplyDelete
  2. Good luck cik akak..meh cik akak ngajo PC pula..cinta 100%...eh salah..seo 100% tu..

    ReplyDelete
  3. Gud luck cik akak..ok fine nnt kita join

    ReplyDelete
  4. Semoga berjaya kak (=
    Singgah sini ..
    http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2015/12/myideakinicom-random-rm200-bloglist.html

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN