Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, December 12, 2015

Musim Buah-Buahan Di Sarawak

♥ Assalamualaikum ♥

Musim Buah-Buahan Di Sarawak | Bila dah datang musim meriah je market center dengan pelbagai buah-buahan. Hinggakan cik akak hanya mampu tengok je. Nak berbeli...naik muak pula nak makan.



Bila dah musim sekali gus bertembung pelbagai buahan. Sekarang nie di sibu, sarawak di banjiri dengan  buah durian, buah dabai, buah engkalak, buah rambutan, duku langsat, longgan dan manggis. Semua buah bermusim. Tapi tahun ini rezeki sekaligus dapat rasa buah-buahan hujung tahun nie. 

Korang yang teringin melawat sarawak masa nie lah korang singgah. Puas makan buah-buahan.

4 comments:

  1. meriah tu cik akak..meriah musim buah buahan..buag engkalak tu macam mana rupanya cik akak..

    ReplyDelete
  2. nak tanya soalan yg sama ngan pc gak. buah engkalak tu cemana rupanya. hehee

    ReplyDelete
  3. makanlah buah-buahan tempatan..musim buah ya di Sarawak.

    ReplyDelete
  4. Kat cne da brakhir musim buah..yg da mangga jak hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN