Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, December 19, 2015

Kenapa Followers Blogspot Hilang

♥ Assalamualaikum ♥

Kenapa Followers Blogspot Hilang | Dari angka 2000 boleh pula turun followers cik akak. Cik akak ingat blog cik akak sorang je yang bermasalah.

Imej google

Rupanya ramai juga rakan blogger yang sibuk mencari kemana hilangnya followers mereka.

Cik akak rasa lah...kemungkinan masalah blogspot kali. Korang tahu je angin barat daya kus-kus nie. Semua terkena...hihi..

Hilang followers sikit takpe.. jangan hilang terus je yang cik akak taj berkenan...penat je cik akak kumpul followers.

Mini giveaway masih berlangsung - KLIK SINI

11 comments:

  1. Harap yang hilang segera muncul...kan cik akak...

    ReplyDelete
  2. bukan masalah blogspot je, domain macam onie pun hilang,ekekekeke...tapi takpelah..

    ReplyDelete
  3. huhu..samalah cik akak..ramai terkena

    ReplyDelete
  4. sedihhh cik akak.. buka dr petang td makin hilang siki2 sampai sekarang. nk nangis ni

    ReplyDelete
  5. sama ngan kite cik akak. mendadak hilang wuuwuuuuuu harap mereka kembalilah nanti hahahah

    ReplyDelete
  6. qila pun hilang berpuluh beratus huhuhu mungkin blogspot delete acc yg tak berguna tu kut. kut la huhuhuhu sabor jela hehe

    ReplyDelete
  7. Saya berkurang then bertambah balik, lepastu berkurang balik. Huhu rasa dipermainkan T^T

    ReplyDelete
  8. saya ingat saya sorang je kena. sehari sampai 20++ followers yg hilang, tipu sangatlah tu kan, huhu
    rupanya mmng ada masalah..

    ReplyDelete
  9. alamak ada jg hilang kan diri follower cik akak ke..ingatkan tempat Etuza ja...lama dah perasan pandai kurang..rupanya ramai yang kena kan..tak apa cari follower balik ..apa sebab ya?

    ReplyDelete
  10. Terkena jugak huhu...mcm virus

    ReplyDelete
  11. tag akak ...

    http://strawberrysgurls.blogspot.my/2015/12/11-soalan-tag-by-rrai.html

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN