Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, December 16, 2015

Esok Gaji...Teringin Nak Makan......

♥ Assalamualaikum ♥

Esok Gaji...Teringin Nak Makan...... | Esok dah gaji. Alhamdulillah....tapi tu lah...cik akak teringin nak makan kefci. Nak beli sekarang...sayang bajet. Esok-esokje lah.

Imej google

Cik akak memang....kalau nak makan kefci. Memang berhajat betul-betul. Selagi tak dapat. Selagi tu lah teringin. Tekak cik akak tak nak makan nasi.

Tu pasal....dua tiga hari ini cik akak asyik tayang maggi je kan. Tu je alas perut cik akak. 

Perut...sabar ye....esok kita makab kefci....hihi

Cik akak bukan makan banyak pun...setakat dua ketul cukup lah. Cuma tekak ni je tak menahan. Dah makan nanti terus diam seribu bahasa...hihi.....orang dah terlepas hajat. Macam tu lah jadinya.

6 comments:

  1. Macam-macam pula keinginan masa gaji kan hehe

    ReplyDelete
  2. Lya klau da tringin sgt..duit dlm poket da rm10 pun bedal jak bli hhaha

    ReplyDelete
  3. cik akak dah teringin tu maknanya kena pegi makan.. kalau tak kempunan kefci plak..:)

    ReplyDelete
  4. pergi beli cik akak..takut ngigau tido nanti..sekali sekala ik akak..titik peluh sendiri..macam raikan diri sendiri..itu pun salah satu cara menghargai diri kita sendiri..

    ReplyDelete
  5. seolah kita dah set kegunaan duit gajik ni Cik akak..harapo ada lebihan kita simpan kan

    ReplyDelete
  6. k.sheila dh gaji hari ni cpt tul...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN