Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, December 21, 2015

Cik Akak Masih Di Kampung Halaman

♥ Assalamualaikum ♥

Cik Akak Masih Di Kampung Halaman | Buat masa sekarang nie cik akak memang menyepi diri. Seminggu cik akak di kampung. Line internet pun malu-malu kucing nak tunjukkan diri.



Inilah rumah cik akak di kampung halaman. Ada 6 buah bilik semuanya. Rumah kampung biasalah...simple.je..yang penting selesa dan ada tempat berteduh.
Sepanjang seminggu cik akak di kampung..aktiviti blogwalking terpaksa ditangguhkan. Nak rehat dulu sebab line internet malu-malu.kucing...sekejap ada...lepas tu langsung tak ada...emmm
Biasalah keadaan kampung yang agak ketinggalan..tapi yang seronok kat sini.. buah rambutan satu ikat hanya seringgit je..hahaha...
Musim rambutan di kampung...sampai senak perut pun makan...hihi

Mini giveaway join SINI

12 comments:

  1. Line dekat kampung memang cmtu, dia mcm nak tak nak je ada,.hehe

    ReplyDelete
  2. nak gi jln2 n homestay di Sarawak la...

    ReplyDelete
  3. Wah...cik akak santai sambil makan buah rambutan ye...betul...PC pun...bila balik kampung....hurmmmm...line internet slow sangat...

    ReplyDelete
  4. asalam..di desa tetap ada keindahan tersendiri..dapat udara segar..jumpa mak ayah tahe most kan..tahnia

    ReplyDelete
  5. unik tradisional Sarawak rumah panjang kan..terkenal tu

    ReplyDelete
  6. bestnyaaa cik akak balik kampung. hehe

    ReplyDelete
  7. Perghh patutlah sunyi...ghupenya balik kg... hehehe...anyway selamat bercuti panjang yer... untuk sesi blogging tu simpan tepi dulu yer... :-D

    ReplyDelete
  8. Bestnya balik kampung. Selamat bercuti Cik Akak :)

    ReplyDelete
  9. singgah + follow sini.. :)

    jemput join segmen shawal.. ^^

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/2015/12/SegmenBlogwalking.html

    ReplyDelete
  10. ada kat kampung jugak ni.
    tapi sekarang ni buah takde..huhu
    musim orang tanam padi je.

    ReplyDelete
  11. Selamat bercuti dan bergembira disamping keluarga tercinta.
    Pos kan seikat dua rambutan tu...hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN