Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, December 31, 2015

Cik Akak LWN Sepupu

♥ Assalamualaikum ♥

Cik Akak LWN Sepupu | Cik akak dengan sepupu cik akak tak banyak bezanya...cuma warna kulit je membezakan kami...hahaha....terpercaya tak percaya...korang nilai lah sendiri..hahaha

Gambar pertama - sepupu bongsu cik akak...
Amacam...ada iras cik akak kan....tulah korang tak percaya....
Lihat...bahagian mana yang sama..hahaha...jeng-jeng....maaf...free hair ye..huhu
Gambar 2 - sepupu cik akak yang no. 4
Sepupu cik akak yang pakai anak tudung warna coklat...
Amacam....ada iras cik akak tak..hahaha....
Ini pula siapa..hahaha..sempat lagi masuk entri..haha..
Gambar tuan blog....amacam...sama tak dengan sepupu cik akak..hahaha...

Kalau hendak di lihat persamaan cik akak dengan sepupu....
  • Mata 
  • Hidung
  • Gigi
Hahaha...gigi tu yang buat kami banyak persamaan......bagaimana pula pandangan korang..haha..kami seiras ke....tak seiras..kiki

Layan je lah.....penat aku bekerja..hihi..

8 comments:

  1. Haah tang gigi tu yg sebijik hihi...klau tiga2 bejln msti org kata kembar

    ReplyDelete
  2. cik akak di tag http://jmbelog.blogspot.my/2015/09/segmen-jom-tambah-follower.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/year-end-new-year-giveaway-by-aynal-m.html

      Delete
  3. Memang seiras sangat lah cik akak..terutama gigi dan mata tu..hihi

    ReplyDelete
  4. hahahaa..ada lah sikit cik akak~

    ReplyDelete
  5. dengan gambar yang no.2 tu betul2 macam cik akak. ehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN