Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, December 14, 2015

Cik Akak Jawab 10 Soalan Dari Blogger Karimah

♥ Assalamualaikum ♥

Cik Akak Jawab 10 Soalan Dari Blogger Karimah


Pendapat anda tentang blog saya -http://theonlygirl98.blogspot.my/-
- blog kaler pink kan...comel je....


Jenis bacaan yang anda minat untuk baca.
- Cik akak hantu novel.

Kenapa persahabatan lagi penting daripada percintaan?
- sebab percintaan menyakitkan..hahaha

Masyarakat sekarang kurang sifat malu dalam diri. Pendapat anda?
- Tu spesis manusia yang nak sangat jadi hantu.

Makanan menggembirakan. Tapi taknak gemuk. Macam mana ek? Haha XD
- Cik akak makan je apa yang nak makan. Tak nak gemuk..cik akak tak tahu nak jawab apa....hahaha

Tips untuk jadi blogger berjaya ape ek?
- Nawaitu ikhlas, rajin usaha, tak sombong & sentiasa menjaga hubungan sesama blogger.

Apa azam 2016?
- Tunggu tahun depan lah....

Cita'cita? Dan apa usaha anda untuk capai cita'cita anda ?
- Menjadi blogger yang berjaya..hahaha....

Yang mana lebih suka? Hubungan jarak dekat or hubungan jarak jauh. Sebab?
- dekat jauh cik akak terima....sebab.....redha.

Blog paling awesome?
- tak nak lah pilih kasih. Bagi cik akak blogger yang komen entri cik akak tu blog yang paling owesome. 

Alhamdulillah...siap.....tak tahu lebih lanjut wasap cik akak...hahahaha..

5 comments:

  1. suka jawapan cik akak... selalu bagi positive vibes :-)

    ReplyDelete
  2. ..)) wah hebat ..10 soalan tu ..it's ok..terbaik lah Cik Akak

    ReplyDelete
  3. Hahah,.sempoinya jawapan cik akak.. cik akak ni jenis redha lah ye..jauh dekat cik akak terima

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN