Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, December 18, 2015

Blogger Suka Tunding Jari

♥ Assalamualaikum ♥

Blogger Suka Tunding Jari - Bagi cik akak lah normal lah sesorang itu buat kesilapan. Sebab kita manusia memang tak lari dari melakukan kesilapan. Cik akak tidak terkecuali.


Hasil carian imej untuk kesilapan
imej google

Apa yang membinggungkan cik akak sekarang nie. Kenapalah blogger sekarang kurang berhemah. KURANG BERHEMAH.....korang faham maksud cik akak kan. Cik akak bukan nak marah. Tapi bila korang melampaui batas pergaulan...Harus cik akak tegur...sebab cik akak tak nak ada antara blogger bermasam muka.

Cik akak tahu...cik akak tak hak bersuara..tapi sebagai kawan alam maya...cik akak kongsikan juga untuk santapan blogger yang KURANG BERHEMAH....

KURANG BERHEMAH.....korang faham tak...ala tak faham...pergi balik...tanya ayah...tanya ibu....korang pasti dapat jawapannya...

Sebagai seorang penulis yang ada otak dan diberikan akal...Pergunakan dengan sebaik mungkin. Jangan dok salah orang nampak...tapi salah sendiri simpan....Apa lah nak jadi....

Sejak dulu lagi cik akak dah faham sangat dengan kerenah blogger yang keanak-anakkan macam...Asyik nak melenting...marah...lepas tu , boleh lepas dalam penulisan. Dengan mengaibkan blogger lain.....

Part yang nie...cik akak pantang.....cuba korang jentik cik akak....korang tahu lah jawapan cik akak...Cik akak tak akan mengaibkan balik...cuma satu....korang hilang merasai makna sahabat..

Bukan cik akak sekadar mencoret...Ia sebagai peringatan kepada cik akak sendiri juga....

Korang baca...baca juga...JOM JOIN MINI GIVEAWAY....KLIK BANNER DI BAWAH



4 comments:

  1. amboii takutnya..garang jgk cik akak ni hehe

    ReplyDelete
  2. Bkn blogger je, semua manusia ske menuding jari.. huhu

    ReplyDelete
  3. semoga kita semua tak tergolong di dalamnya..:)

    ReplyDelete
  4. Nauzubillahiminzaliq la cik akak...takut juga PC..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN