Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, December 13, 2015

Berblog vs Kuota Internet

♥ Assalamualaikum ♥

Berblog vs Kuota Internet | Masalah..masalah....inilah gayanya bila blogger bergantung kepada prepaid. Habis kuota senyap lah jawabnya. Bukan tak rindu menulis. Tapi nak buat macam mana. Melabur lebih....kena juga guna duit sendiri. Tak kuasa...zaman GST.



Blogger satu kemestian bila ada blog. Tu bagi cik akak lah. Kalau tak menulis. Jiwa rasa tak lengkap. Aura tu pasti ada rasa kehilangan. Kenapa pula perlu ada rasa macam tu kan. Pelik...

Korang ada tak rasai apa yang cik akak rasai......berblog vs kuota internet....zoom...zoom....

Cik akak sebulan kena beli kuota rm88 dengan kuota internet 7gb. Lepas ada free jam 1.00 pagi hingga 7 pagi...kuota tu...cik akak tak sempat guna.....hujung bulan habis hangus macam tu je...

Tak larat cik akak nak membuta pepagi eh..penat satu lah...ngantok tak boleh kira lah...hihi...last-last rugi tak digunakan....

Rugi tu rugi....tapi kalau mata cik akak ngantok, satu kerja pun tak boleh buat.....hihi...

9 comments:

  1. Replies
    1. Tak diya..cik akak guna prepaid je...beli kuota...

      Delete
  2. tak apa, ada jalan penyelesaiannya..ambil baru bila dah bayar ok lah tu CA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah...malas nak guna duit untuk topup lebih

      Delete
  3. Saya pula langsung tak boleh guna data kat rumah, takde line..huhu

    ReplyDelete
  4. PC bila balik kg guna prepaid digi juga cik akak...tapi bergundah gulana...kadang ada line...kadang zero terus...Allahu...waktu line ok...kejap je habis kuota..

    ReplyDelete
  5. Byk tu kak 7gb ...lya guna 3gb jer hihi.klau x da intrt lasa gelisah semcm jer

    ReplyDelete
  6. Cik kak tahu tak kalau postpaid apa yg internet laju n murah.

    ReplyDelete
  7. salam kak saya pakai broadband! huuhuhuhuhuhu habis kouta still boleh guna tapi macam siput sedut dut dut la

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN