Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 8, 2015

Aura Penulisan Menjadi Pilihan Pembaca

♥ Assalamualaikum ♥

Aura Penulisan Menjadi Pilihan Pembaca | Penulisan blog perlu ada aura yang tersendiri. Macam manusia juga..yang cantik hensem jadi perhatian. TAPI...berjayakah hanya berbekal wajah yang cantik hensem, mereka memilih anda.


imej google

Aura penulisan tak perlukan populariti anda. Cuma pengisian yang menarik. Cara penyampaian yang mudah difahami serta isi yang lengkap memang menjadi santapan pembaca. 

Bagaimana....tulislah dengan ikhlas....sampaikan apa yang ingin anda sampaikan. Olahan ayat yang mudah difahami.

Penulisan hebat......perlu ada noktah, koma serta perenggan setiap entri...hahaha...

Korang bayangkan lah...kalau entri korang tak ada noktah, koma dan perenggan. Mahu pengsan para pembaca..haha...terus tak nak baca entri anda....

Aura penulisan ini umpama minyak wangi dalam penulisan. Kerana kewangian....entri anda pastinya menjadi pilihan. 

Sekali publish...terus dapat berpuluh komen. Itu lah aura penulisan yang hebat.

Penulis yang hebat....perlu datang beriringan dengan aura penulisan yang mantap serta pengisian yang tepat.

Tapi harus diingat.....jangan hanya wangi..tapi terselit kebusukkan pada penyampaian....

Belajar menulis dengan mencari aura dalam penulisan...pastinya anda dapat meraih pembaca di pelusuk dunia.

Selamat membaca....

8 comments:

  1. terima kasih cik akak dengan tips ini... byk yang kena belajar ni...

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini cik akak...bagus tips perkongsian ini...lepas ni nak bagi wangi cara penulisan diana ni cik akak...

    ReplyDelete
  3. Patutlah setiap kali masuk sini berbau harum...
    Tengah2 malam ni seram gak...hehe

    ReplyDelete
  4. Tq cik akak....PC setuju...aura keikhlasan dan kreatif itu menarik si pembacanya..

    ReplyDelete
  5. InshaAllah CA, semoga blog kita hidup dengan ukuhuwa ..hal apa yang blogger tulis tu hak mereka. Blog kita masing2 ada cara tersendiri. Betulah apa yang CA katakan tu..
    cuba hal hiburan apapun cara humm wangi dengan klik tu. Sama juga hal dengan politik.Hal pemimpin memang wagian haru sepanjang masa..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah entry bagus untuk improve blog penulisan nanie. Tq cik kak sharing.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN