Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 1, 2015

Semalam Aku Jamah Telur Kicap & Ikan Temenung Je

♥ Assalamualaikum ♥

Semalam Aku Jamah Telur Kicap & Ikan Temenung Je | Bab makan nie...cik akak main redah je...asal cik akak dapat makan je...haha.ye ke main redah je...elok-elok ye..cik akak nie banyak makanan tak reti makan..hahaha....




Semalam dekat kol 4 petang baru cik akak nak lunch tengah hari..hahaha...apa pula citernya...tak kan tak lapar kot..

La...cik akak tak tahu nak masak apa....kes yang memudaratkan cik akak nak makan apa....masak menu berat..siapa nak makan...cik akak sorang je...adik semalam kerja...so...ambil langkah tak membazir....cik akak terus goreng telur mata kerbau....dan rebus ikan temenung tu...

Masak je yang mudah dan simple..hahaha

Tak sampai 10 minit...semua menu masak...hahaha...simple...sangat kan..makan pun dengan penuh selera....sampai licin semuanya..hahaha



5 comments:

  1. Okeylaaa tu kakk, tengok ni kecur plak air liur hahah

    ReplyDelete
  2. makan telor ngan kicap sambil termenung ngan ikan, lepas tu follow...

    ReplyDelete
  3. sedap tuu kak. walaupun simple. Lissa suka makan telur goreng kicap. heee

    ReplyDelete
  4. Telur kicap dan ikan temenung walaupun simple tapi tetap sedap cik akak...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN