Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 8, 2015

Rezeki Nuffnang Sentiasa Ada....Alhamdulillah Dah Boleh Cashout

♥ Assalamualaikum ♥

Rezeki Nuffnang Sentiasa Ada....Alhamdulillah Dah Boleh Cashout | Tak kan tiap bulan asyik blog cik akak je yang cashout nuffnang. Mesti tu yang blogger cakap kan. Tapi cik akak redha je...sebab cik akak dapat cashout pun berkat usaha dan korang sentiasa support blog cik akak nie. 


CAMPAIGNBLOGSTART DATESTATUSCTRCTR BONUSAMOUNT
MOH - Exclusive Breastfee...Dunia cik akak15 Oct 2015On Going0.00%4.61
MOH - Exclusive Breastfee...Dunia cik akak15 Oct 2015On Going0.27%+5.1720.67
MOH - Exclusive Breastfee...Dunia cik akak15 Oct 2015On Going0.09%8.68
F&N Meadow GoldDunia cik akak22 Oct 2015On Going0.00%2.11
F&N Meadow GoldDunia cik akak22 Oct 2015On Going0.58%+2.098.34
F&N Meadow GoldDunia cik akak22 Oct 2015On Going0.00%4.80
RHB Now Counting AvatarDunia cik akak05 Nov 2015On Going0.00%0.41
RHB Now Counting AvatarDunia cik akak05 Nov 2015On Going0.69%+0.291.15
RHB Now Counting AvatarDunia cik akak05 Nov 2015On Going1.47%+0.271.09
Dove Hair CampaignDunia cik akak05 Nov 2015On Going0.00%0.62
Dove Hair CampaignDunia cik akak05 Nov 2015On Going0.00%1.58
Dove Hair CampaignDunia cik akak05 Nov 2015On Going0.00%0.73
Olivina Property LaunchDunia cik akak06 Nov 2015On Going0.00%0.74
Old Town White CoffeeDunia cik akak06 Nov 2015On Going0.00%0.55
Old Town White CoffeeDunia cik akak06 Nov 2015On Going0.00%1.23
Old Town White CoffeeDunia cik akak06 Nov 2015On Going0.00%0.82
Rezeki cpuv nuffnang yang bertenggek kemain lagi meletop..tu waktu angin admin nuffnang pilih blog cik akak. Yang paling teruja....sentap blogger tengok kan...satu cpuv cik akak boleh dapat rm20.67.Dapat cpuv pada 15 okt lepas...kira dekat sebulan dah melekat di blog..alhamdulillah...hasilnya memang meletop....

Bagaimana cik akak dapat jumlah tu...meh cik akak bisik-bisik...

DATEUNIQUESVIEWS
Nov-0125413417
Nov-0227583730
Nov-0327973836
Nov-0441495754
Nov-0555537806
Nov-0648986730
Nov-0730244121
Total2572035394
Zoom...zoom..inilah rahsia nuffnang cik akak...dapat lepas 1k uniques pun dah syukur....tapi kadangkala....turun naik juga akaun cik akak nie.....biasalah....entri kadang menjadi santapan pengunjung. Tapi kadang tidak...so cik akak redha je....ada rezeki..insyaAllah....ada lah kan....

Sumber pendapatan cik akak sejak berapa bulan yang lepas. 

Cik akak kejar trafik harian ke? Jawapan cik akak senang je....cik akak memang tak kejar pun traffik harian. Cuma cik akak tulis apa yang cik akak suka dan minat....

Yang penting blog sehari ada entri...takut blog membusuk tanpa sebarang entri..hihi..


17 comments:

  1. Wahh Dunia Cik Akak semakin hebat. Tahniah akk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak delah hebat mana....
      Sesaja je bergiat dalam alam maya nie..
      Syukur..merasa juga duit nuffnang

      Delete
  2. Replies
    1. Alhamdulillah...dapat cashout pun dah berbaloi..hihi

      Delete
  3. Alhamdulillah.. tahniah kak.. murah rzki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin dik....lama tak menyusul kbar di sini...hihi..
      Sihat ke dik

      Delete
  4. wah banyak rezeki ya dari Nufnang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah cikgu...dapat seringgit dua...beli gula batu kan..hihi

      Delete
  5. PC rasa seronok tau tengok macam ni..jadi inspirasi..pembakar semangat..

    ReplyDelete
  6. Tahniah DCA..rezeki tak jangka ni..lebat.semoga bertambah2 rezeki lagi..amin

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. tahniah kak. banyak rezeki masyukkk :D

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, tahniah cik akak...
    Berusaha untuk menjadi seperti cik akak...
    Doakan saya yer

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN