Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 1, 2015

Ketam Masak Kicap

♥ Assalamualaikum ♥

Ketam Masak Kicap | Siapa yang masak kalau tak cik akak korang nie. Masak simple je..hahaha....sekali masak...cik akak terlebih letak kicap...syukur letak kicap manis..kalau masin...hahaha...tak ngaku siapa yang masak.



Inilah kali pertama cik akak masak menu sebegini. Kali pertama masak,,,,,,not bad....boleh tahan juga sedapnya. Habis satu mangkuk cik akak ratah macam tu je.....tak jamah pun dengan nasik....nyummmy..

Kali pertama masak.....gelap lah ketam tu...gara-gara terlebih kicap...tak pe..lepas nie...cik akak kena pro kan lagi bab memasak nie...nanti dah kawen...tak payah sibuk nak makan kat luar...hahah

Blogger...malam nanti..kalau sempat cik akak sembang tau...nie masih rehat lagi...dua hari dah migrain...cik akak asyik baring je....masak memang larat lagi nie...tapi tu lah....bila kepala memberat...rasa nak timbang kilo je nie....hahaha...

Apa pun..jom jemput makan....ketam masak kicap cik akak...

8 comments:

  1. sedap.... dah lama tak makan ketam.. :D

    ReplyDelete
  2. tak pernah rasa ketam masak kicap. hee mau try lah nanti! :D

    ReplyDelete
  3. Semalam Mrs.A pun masak kicap gak tapi ayam.
    Ketam masak kicap belum pernah cuba lagiks!

    ReplyDelete
  4. Cik Akak bertuah ada sikap rajin memasak..pasti nak cuba memasak resipi lain lagi kan..sedap tu

    ReplyDelete
  5. Cik Akak, Etuza kalau lepas makan ketam ada rasa agak gatal pada kulit..tak tahu kenapa, hehehe tapi tak dapat tahn nak juga makan sup ketam masakan mama..hummm!!! sedap

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN