Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, November 25, 2015

Kasut Leper Memang Pilihan No.1 Blogger Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Kasut Leper Memang Pilihan No.1 Blogger Cik Akak | Rasanya nak bershopping pula cik akak. Tengok kasut leper di laman nile.com.my teruja terus.....cantik betul..elegen dengan penampilan yang simple tapi serius memang menarik...


Kasut leper seperti gambar di atas dijual pada harga rm22.00 sahaja. Kalau ikut harga asal adalah dekat RM50.00. Serius cik akak sedikit teruja dengan gaya simple kasut leper nie....

Beli ke tak nie..hahaha...tak pe...tunggu bulan depan je lah..

Tak pun tunggu duit nuffnang je..haha..penat je fikir...

Hari tu..cik akak ada beli kasut kat nile juga...tak sampai 2 minggu cik akak pakai...terus rosak..haha....ganas tak....

Bukan apa....kena hujan....gam pun hilang..apa lagi peluang untuk rosak...memang tipis.

Kompem..promosi....krimas pasti ada harga yang lebih menarik...

Tunggu je lah...promosi krimas....

4 comments:

  1. sama la...suka pakai kasut leper....senang nak berjalan...n senang jugak utk rosak...huhu...sebab tu slalu spare 1 selipar dalam kereta....senang nanti kalau rosak masa keluar, tak ada la berkaki ayam..hee

    ReplyDelete
  2. flat shoe senang nk jalan cik akak...

    ReplyDelete
  3. Lebih selesa...dan lebih mudah bergerak..kan cik akak..

    ReplyDelete
  4. Weheee kamek pun suka... Hihi Ringkas and selesa :D

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN