Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, November 6, 2015

Fakta Anak No.4 Wajib Korang Tahu

♥ Assalamualaikum ♥

Fakta Anak No.4 Wajib Korang Tahu I Alaa...cik akak pun anak ibu yang ke-4...anak ibu je ke..hahaha....Bila baca fakta yang dicoretkan kan SINI. Ada pula yang sama dengan cik akak. Tapi tak bermakna semua tu betul kan. Hanya pemilik status itu sendiri yang faham...

Foto Saya
gambar tuan blog...siapa tak kenal..hahaha

Anak no 4 sahaja boleh copy . FAKTA ANAK NO 4 

1.Senang memaafkan orang. 

- fakta yang nie memang cik akak sokong. Sebab apa gunanya kita bermusuhan kan. Tak baik. Tapi kadangkala kalau dah melampaui batas kesabaran cik akak. Say NO ya..hahaha....cik akak boleh memaafkan...tapi nak kamcing balik memang tak lah...

2 .Garang macam harimau tp hanya pada sesetengah orang. 

- Cik akak garang..hahaha...ada sebab...tengok keadaan tertentu. Adik...kakak...semua tak berani dengan cik akak...sepatah cik akak cakap...semua diam. tapi cik akak tak sampai nak buli family cik akak...cuma..bercakap bila keadaan memaksa cik akak bercakap...ambik kau..hahaha

3. Kalau gelak tak ingat dunia. 

- Part gelak nie..tak de sampai tak ingat dunia...aku tetap hidup lagi nie..hahaha...

4. Sensitif,hati lembut. 

- yang memang tak dapat cik akak nafikan....hati terlalu lembut untuk disentuh...apatah lagi korang nak ratah..hahaha...cik akak walaupun riak wajah nampak garang tapi...cik akak nie yang paling sensitif....paling pantang tengok orang nangis....inikan baca novel boleh menangis..tapi payah lagi kalau movie yang sedih....tapi serius juga cik akak layan...sampai berjuntaian air mata...ada aku kisah....tisu kan ada...hahaha

5. Ramai peminat. 

- Ramai peminat..hahaha...korang nie artis ke nak ramai peminat....cik akak ramai peminat ke..hahaha

6. Mudah menyayangi orang lain jika org itu mengambil berat tentang dirinya. 

- ye ke mudah sayang orang...betul..tak cik akak nafikan...bila orang sayang dia..mestilah dia akan jaga sayang itu selagi orang tu sayangkan dia kan....orang dah tak sayang...pergilah main jauh-jauh...buat semak je...

7. Sukar melupakan orang yang dia sayang. 

- Betul...biar bertahun lama...tetap juga ingat dia....Allah bagi kita kelembutan hati..terima seadanya...biarpun perit..tapi itu bakal mematangkan kita...

8. Selalu menjadi tumpuan orang ramai. 

- betullah...tak kenal pun boleh jadi kenal...hahaha

9. Senyuman tetap di bibir walaupun. sedang sedih.

- betul...part yang cik akak sokong....sebab dia tak kan orang lain rasai kesedihan dia alami...sentiasa kuat walaupun hati lemah nak mampus.....

10. Sentiasa mengingati kawan lamanya. 

- memang yang nie pun cik akak sokong...walaupun lama tak jumpa...tapi ingatan doa tetap dititipkan buat sahabat...tapi sahabat aku ke tak....hihi

11.Romantik penyayang. 

- cik akak romantik orangnya..hahaha..

12. Manja pemurah hati. 

- hahaha..gelak jap...yang nie memang sifat semulajadi cik akak...cik akak memang manja orang...lebih lagi dengan ibu...

13. Peramah.

- tak kira anak no.4 ke apa....yang penting kita pandai bawah diri...peramah tu boleh datang sendiri kan.

14.Takut gelap.

- takut gelap...hahaha...memang...tidur pun lampu wajib pasang..hahaha

15.Kaki shopping ske melancong.

- kaki shopping boleh lah...tapi melancong tak kot...

16. Suka memasak bagi orang makan masakannya.

- suka memasak ke...hahaha...tak de lah...cik akak liat sikit bab memasak....tapi kena rajin juga...siapa nak masak kalau bukan sendiri kan...
 
17. Rajin.

- rajin...tak berani nak komen...tapi bila buat kerja...paling pantang kerja tertangguh...

18. Nk tahu merajuk ke x senang je.kalo diam je tuh tandanya tgh merajuk. 

- betul....cik akak pun macam tu juga...asal diam merajuk lah tu..hahaha

19. Kalo ada org mintak tlg mesti mereka akan tolong. 

- yang nie...memang sama macam perangai cik akak...selagi dapat tolong memang cik akak akan tolong...tak dapat tolong...kita diam je lah..

20. Kalo tgh tido senang je nk kejutkan sbb xtdo mati.. 

- kejut tido memang lah senang..tapi bila tido...memang tak ingat dunia...

21. dia manja dengan orang yang dia sayang kalau tengah demam..

- hahaha....alamak...nak mintak perhatian...kenalah manja kan....

Alamak...panjang pula entri cik akak...huraian tu terlebih gimik je...apa-apa pun...selamat membaca...dan lepas tu selamat komen..hahaha

6 comments:

  1. Alhamdulillah...murah rezeki nuffnang..eh PC tambah ni cik akak..amin....cepat aminkan....hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...hahaha...PC doa...bulan depan dapat cashout lagi..hahaha

      Delete
  2. ohh.. anak keempat rupanya cik akak.. hehehe memang manja la ni? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...ye dik...anak no.4...manja...no komen

      Delete
  3. Asalam cik akak,memang cantik hatinya dia lah cik akak..syukurilah apa yang ada...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN