Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, November 21, 2015

Blog Kini Berusia 3 Tahun

♥ Assalamualaikum ♥

Blog Kini Berusia 3 Tahun | Dah lama juga blog cik akak nie. Hari ini genaplah blog cik akak berusia 3 tahun. Pejam celik tak sangka cik akak dah 3 tahun bergelar penulis..



Menulis blog ni bukan perkara sia-sia sebab kita menyampaikan ilmu dan berkongsi cerita.

3 tahun menulis inilah hasilnya....kawan ramai...blog cik akak pun dikenali..walaupun tak pernah kenal..siapa sebenarnya cik akak....

Pendapatan nuffnang pun sayang cik akak...hari ini....akaun nuffnang cik akak dah RM103. Alhamdulillah...tak sampai sebulan....nuffnang sentiasa sayang cik akak...

12 comments:

  1. wah2x... tahniah cik akak.. dah 3 tahun rupanya... :D

    ReplyDelete
  2. Assalam cik akak... apa khabar? Alhamdulillah... 3 tahun dah... lama juga silaturrahim kita semua berblogging kan. Buat masa ni saya kurang berblog tp akan ttp berblogging selagi ada waktu. Salam ceria selalu... :)

    ReplyDelete
  3. Asalam tahnia berkat usaha yang tak kenal putus asa kan Cik Akak..teruskan berkarya

    ReplyDelete
  4. tahniah..:)
    smg terus komited menjadi penulis blog..:)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak blog akak msh brthn hingga ke ari ni...Lya April thn dpn baru nak masuk 3 thn

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..syukur..moga terus success ye cik akak..

    ReplyDelete
  7. Allhamdulillah cik akak... berkat kerajinan cik akak blogging... bonus tu rezeki....

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.... Tahniah! Semoga tercapai segala impian selama 3 tahun menjadi seorang blogger. Nak femes dah dapat. Jana pendapatan pun dah berjaya. Trafik pun dah tinggi...
    InsyaAllah... Tak lama lagi dapatlah pula teman sebantal... hehe.
    Semoga terus berjaya... :)

    ReplyDelete
  9. Wahhh dah tiga tahun dahhhh hehe tahniah.... Keep on blogging :D

    ReplyDelete
  10. Nampaknya blog saya dengan akak seusia..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN