Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, November 24, 2015

Blog Cik Akak, Blog Jana Duit Ke?

♥ Assalamualaikum ♥

Blog Cik Akak, Blog Jana Duit Ke? | Alhamdulillah berkesempatan menerbitkan entri di blog. Kehabisan kuota internet menyebabkan cik akak menyepikan diri seketika. Bukan senang hati kalau tak berblog...gila bagaikan nak rak..hahaha...



Blog Cik Akak, Blog Jana Duit Ke ? Ini adalah antara komen rakan blogger di entri cik akak. Betul ke blog cik akak blog jana duit..hihi...tak de lah blog jana duit....

Alhamdulillah setakat 3 tahun menjadi penulis alam maya. Rezeki blog alhamdulillah adalah setiap bulan. Cik akak cuma beriklan dengan nuffnang je...tak de lah banyak cik akak dapat..setakat boleh dapat RM100 sebulan pun dah berbaloi bagi cik akak...

Blog cik akak asalnya memang blog personal. Tapi lama-kelamaan...makin ikut peredaran zaman pula dah..hahaha....serba serbi ada.....ada lauk yang berkuah...ada yang tak berkuah..haha..

Blog jana duit tu...cik akak masih jauh lagi..hahaha...

Jana pendapatan melalui nuffnang pun cik akak buat santai2 je...alhamdulillah...rezeki Allah sentiasa memihak pada blog cik akak...

Korang ada nak tanya apa...boleh je...pm cik akak...

9 comments:

  1. bestnya. uishhh 100 sebulan tu da kira masyukk

    ReplyDelete
  2. Allhamdulillah.... cik akak sgt rajin....

    ReplyDelete
  3. income tepi :)
    antra blogger yg berjaya jgk cik akk ni ^__^


    jom join GA LIKE DAN MENANG PS IKEA !!

    http://ekinrazallibisnes.blogspot.my/2015/11/like-dan-menang-hadiah-misteri-rm1000.html

    ReplyDelete
  4. huhuhu betul betul betul!
    setuju dgn cik kak hihii

    ReplyDelete
  5. tahniah cik akak..rajin memang murah rezeki.. semoga terus success ..Aminn :)

    ReplyDelete
  6. tahniah...cuma rezeki sy je yg belum ada dari blog ini...

    ReplyDelete
  7. Sememangnya blog mampu menjana pendapatan..;)

    ReplyDelete
  8. oooo... saya pun baru nak aktif balik berblog ni... lebih lagi blog on the go ada sekarang... hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN