Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, November 5, 2015

Biasa Budak Berdua Nie Selalu Gaduh...Tapi Boleh Pula Jadi Geng

♥ Assalamualaikum ♥

Biasa Budak Berdua Nie Selalu Gaduh...Tapi Boleh Pula Jadi Geng | Tak perlu nak kata apa...depa berdua nie kalau jumpa..asyik gaduh je..hahaha..tapi.lain pula cerita semalam...boleh pula jadi kawan. Hahaha




Amboi dah mula geng dah...dengan keropok sebekas seorang...patut juga boleh geng. Dah dapat satu bekas seorang. Kalau kongsi tu..tak tahu lah cik akak boleh geng ke tidak...

Dua budak nie...biasalah anak buah cik akak....yang laki tu tua setahun dari yang perempuan....biasa yang selalu carik gaduh tu..anak sedara cik akak yang perempuan...

Yang laki tu..alahai memang selalu beralah...

Tengok depa berdua..senyum sampai mimik muka nampak comel...hahaha...

14 comments:

  1. budak budak kan biasalah comel je hihih hi! Ayu blogwalking sini hehe jemput jenguk entry terbaru ayu http://farahanasharif.blogspot.my/2015/11/kerjasama-anda-amat-dihargai.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. makseh dik...nanti senang akak singah melawat..
      tulah..kadang kesian tengok sampai nangis2

      Delete
    2. makseh dik...nanti senang akak singah melawat..
      tulah..kadang kesian tengok sampai nangis2

      Delete
  2. Replies
    1. tulah yanie...waktu geng2 je tengok senyum...lepas tu nangis..hahaha

      Delete
  3. alo comel lah dia senyum untuk malaysia..tu cik akak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyum untuk malaysia...kalau masuk kontest boleh menang kot..hahaha

      Delete
  4. Da mknan brgeng ya hihi..bsr da Ank buah akak lma x nmpk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..tak sempat nak ambil gambar kalau sampai kampung lya...
      tu yang lama lya tak tengok..hihi..

      Delete
  5. Alololo...cute dua dua ni...aunty PC tahu mereka gaduh sebab nak cari keserasian gitu...hehehe...harapnya lepas ni terus ngamlah...ececececeh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah PC..cik akak tak faham lah depa berdua nie....sekejap boleh geng...
      yang perempuan tu yang selalu kacau anak buah laki cik akak...
      kadang menangis di buatnya..

      Delete
  6. comelnyaaa~ hehe biasalah budak-budak.. kejap gaduh, kejap baik. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang perempuan tu bahaya sikit...kalau dah marah..senjata dia lah gigi..hahaha..habeh orang bujang seorang

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN