Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, November 10, 2015

Baru 20 Hari Kuota Internet Digi Dah Habis - Langganan 14GB Free 7GB |

♥ Assalamualaikum ♥

Baru 20 Hari Kuota Internet Digi Dah Habis - Langganan 14GB Free 7GB | uks..tarik nafas dalam-dalam...haru biru kalau kuota internet habis. Memang tak boleh jadi macam nie......sebulan kena langgan 28GB baru cukup untuk blogging. Payah payah...dah giveaway berlangsung diblog jumaat ini....kalau tak de kuota internet...menangis tak berlagu lah cik akak.


Aduh pengsan...kena topup lagi lah gayanya...kena ambil yang lebih banyak kuota.....

Free 7GB tu ada lagi berbaki 6GB.....sebab kuota tu boleh guna jam 1.00 pagi hingga 7 pagi je....

14GB tu tinggal 1GB je lagi...adoi....tu baru sekerat blogwalking..kalau semua blog cik akak terjah...14GB boleh habis satu hari...

Pening -pening.....berhabis duit dengan blog nie..hahaha..minat...nak buat macam mana...beli kuota entah berapa ringgit..huhu..

5 comments:

  1. Klau laju jer msti cpt hbs kuota..memg nak kna topup lgi

    ReplyDelete
  2. PC pun guna digi...bila balik kampung...haaaaa tudia...tak ada coverage langsung...nangis kita...

    ReplyDelete
  3. hah, 28 GB.
    nak buat apa saja tuh.
    saya mah cuma 3.5GB :(

    ReplyDelete
  4. hah, 28 GB.
    nak buat apa saja tuh.
    saya mah cuma 3.5GB :(

    ReplyDelete
  5. Kerna terpaksa aku relakan nampaknya ni cik akak...hihi...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN