Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, November 16, 2015

Alamak...Jiran Sebelah Rumah Masak Sayur Midin Sambal Tumis Belacan

♥ Assalamualaikum ♥

Alamak...Jiran Sebelah Rumah Masak Sayur Midin Sambal Tumis Belacan | Tengah cik akak menonton Rancangan The House boleh pula tercium bau indah dan menyelerakan..terus lapar perut dibuatnya.


Imej google je

Giler lapar cik akak cium haruman midin sambal tumis belacan nie...kalau ada depan mata midin waktu macam nie...memang terua berkarate cik akak di dapur...

Kenapalah malam-malam macam nie nak masak sayur midin tu...giler cik akak teringin nak makan...hahaha...geruk rakak gilak (bahasa sarawak)

Kalau tak menahan nafsu makan nie...mahu nya cik akak bawa pinggan pergi ketuk pintu rumah sebelah...Gara-gara sayur midin..haha

Korang kenal tak dengan sayur midin ni...femes dah sayur nie kat hotel....

Sayur midin nie...memang tumbuh liar je kat sarawak. Belakang rumah cik akak pun ada...hahaha..

Korang tahu,..aura sayur midin nie...cik akak boleh tambah nasi tau...makan panas-panas...nyummy...tapi jangan lupa bismillah...karang habis semua sayur midin tu cik akak makan....tak pasal-pasal orang rumah makan nasik putih je...hahaha

Lauk sayur midin..jangan main-main dengan cik akak....nanti korang mampu tengok bunga pinggan je lah jawabnya..hahaha

6 comments:

  1. Sayur ni memg sdp..byk gak kat tepi umah ni hihu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah seronok nya...esok2 kalau nak ambil je tepi rumah

      Delete
  2. uishh sedap nye. kite suka kerabu pucuk paku. kami panggil ni pucuk paku.

    ReplyDelete
  3. Wahaha kamek mun mok makan midin agak jak ujung kampung... Banyak tepi jalan XD

    Tapi mun terhiduuu orang masak malam malam terpaksa laa nahan napsu... Kahkah

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN