Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, October 29, 2015

Setkan Temujanji Anda - Kau Aku Kita Episod 2 - Slot Lestary TV3

♥ Assalamualaikum ♥

Setkan Temujanji Anda - Kau Aku Kita Episod 2 - Slot Lestary TV3 | Drama nie memang bikin cik akak tak boleh terlepas menonton. Drama yang penuh dengan kelainan. Watak yang ditampilkan oleh pelakon janna nick memang lari watak kesopanan dalam drama syurga nur. 

Bagaimana komen korang untuk Kau Aku Kita Episod 1 semalam....


‘Kau, Aku, Kita’ mengisahkan tentang dua karakter yang kebetulannya berkongsi nama yang sama, Iman Firdaus. Si gadis lebih senang disapa dengan nama Iman (Janna) manakala si jejaka dipanggil ringkas dengan nama Aus (Syarul). Disebabkan persamaan nama mereka, Iman dan Aus bertemu, dan perkenalan itu akhirnya membawa ke jinjang pelamin. Namun mampukah mereka mempertahankan rumah tangga yang dibina atas kepentingan sendiri itu?
Kau Aku Kita Sumber gambar: Js Pictures / Instagram

2 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN