Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, October 31, 2015

Pulut Hitam Penuh Kenikmatan

♥ Assalamualaikum ♥

Pulut Hitam Penuh Kenikmatan | Pulut hitam ni cik akak kirim dari cikgu Noor. Dulu dia mengajar kat sekolah tempat cik akak kerja. Sekarang dah pindah balik tempat asal. Cikgu noor bukan orang sarawak..tapi orang pantai timur...




Mula tengok beras pulut nie..alamak..kenapa hitam sangat. Agak dah hitam macam rupa...sedap ke....

Tak cuba maka tak cinta..hahaha..sekali makan....alamak...nikmat.
Sedap betul.....

Pulut hitam nie..akak ngah masak pagi tadi...cik akak tak masak..sebab..masih di bawah selimut..hahaha...hujan punya pasal..tidur pun terlajak laris....

Apa lah nak jadi dengan anak dara ku yang seorang nie...hahah...

Buka je mata...terus hadap pulut hitam nie...

Sampai licin satu mangkuk kecil...hahaha...nampak tak kenikmatannya......

Malu....mangkuk licin..tinggal sudu je lagi..hahaha


7 comments:

  1. akak pun suka bubur pulut hitam..lamanya tak makan....nanti nak buat jugak la....

    ReplyDelete
  2. sedapnya bbur pulut hitam ni !!
    makan panas sedap makan sejuk pun sedap!

    ReplyDelete
  3. sedapnyaa. terliur pulak tengok gambar cikakak. ni tetiba rindu rumah ni ><

    ReplyDelete
  4. sedapnyaaaa. lisa suka makan makanan macam nii. hee
    mau try buat la nanti :D

    ReplyDelete
  5. bubur pult hitam memang sedap . dah lama tak membuatnya ...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN