Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, October 27, 2015

Jambu Putih Cincah Sambal Kicap Pedas

♥ Assalamualaikum 

Jambu Putih Cincah Sambal Kicap Pedas | Semalam punya kes...kes melatak jambu putih sorang-sorang. Tak pernah dibuat pun sebelum nie....tekak teringin...makan malam pun cik akak tak kisah.



Sebenarnya makanan sejuk dan berasam macam nie..memang perut cik akak alahan sikit. Manja sangat.hahaha..tapi dah tekak teringin...bajet sakit perut pun cik akak tolak tepi...

Sebiji cik akak makan...habeh...alamak...mati sakit perut lah lepas tu...tak kira juga.....yang penting tekak tu tak meminta lagi...

Alahai...nielah....asal nak je...wajib makan..haha

Makan punya pasal....sampai tak sedar kudrat diri...

6 comments:

  1. sedapnya makan colek jambu..tapi jambu putih tu yg mcmana ek ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Norma jambu putih tu ada besar sikit dari jambu lain..haha...rasa masam kelat....asalnya warna putih..terus sebab cik akak cakap jambu putih

      Delete
  2. Assalammualaikum... naomie,

    wahhh.. sedap nyer ...

    mselim3

    pls; sekali2 pekena jambu putih nie cecah sambal kijap sedap sangat...

    ReplyDelete
  3. mmg best kalau mkn buah dgn cicah kicap ni..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN