Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, October 4, 2015

Gaya Shawl Simple Untuk Temujanji Anda

♥ Assalamualaikum ♥

Gaya Shawl Simple Untuk Temujanji Anda | Dulu suka guna tudung bawal kan...lepas tu fenomena tudung main sarung je..hahaha..lepas tu beralih arah pergi shawl...jeng-jeng..pasti gadis-gadis di luar sana mahukan kelainan yang ajaib. Apa lagi...jom kita bertutorial mudah dengan shawl simple....tak sampai 5 minit siap. 





Model-model ayu nie, cik akak angkut je dari pakcik google...cik akak ambil imej yang senang dan ringkas je...kalau cik akak yang jadi model nanti....payah juga.. Takut model lain tak bergaji lah jawabnya. 

Penggunaan shawl kini umpama sarang tebuan....makin lagi makin popular....termasuk lah cik akak korang nie yang terjebak sama....shawl nie..kena padan dengan wajah korang..jangan main bedal je...hahaha..karang nak cantik...lain pula jadinya.....rimas orang tengok...

Tapi.....kalau nak cantik...jangan lupa tutup dada ye sayang....jangan tayang aset korang...cantik mana pun guna shawl tak guna....semesti labuhkan ye....

Penggunaan shawl nie memang menarik...tapi kena berhati-hati...sebab shawl nie kainnya jarang.....kena pandai cover-cover.

Tercari-cari tutorial mudah shawl....layan je gambar di atas..memang mudah..tak sampai 5 minit...korang pasti nampak cantik dan anggun jelita..hahaha..amboi ayat....saja je kan....

5 minit...bergaya dengan shawl...memang mudah dah ringkas....



1 comment:

  1. Ain salah sorang peminat shawl yg tegar sbb sesuai ngan muka kalau pkai bawal buka jadi besar dan bolattt . Haha . Nice sharing cik akk

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN