Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, October 1, 2015

Cik Akak Dan Mee Jawa Tak Dapat Dipisahkan

♥ Assalamualaikum ♥

Cik Akak Dan Mee Jawa Tak Dapat Dipisahkan | Dulu seingat cik akak...cik akak memang tak makan mee jawa.. tekak memilih sikit. Tapi sekarang..boleh pula mee jawa dan cik akak tak dapat dipisahkan lagi.


Mee jawa ni amat popular di negeri Sarawak. Sebut je mee jawa...anak sedara cik akak pun tahu..hihi..

Dulu cik akak memang tak jamah pun mee jawa. Tapi sekarang....memang tak boleh lepas dah...bagaikan nyawa..haha..

Asal singgah kedai makan...ingat mee jawa...hingga naik muak juga nak makan.

Kalau dulu mee hongkong...sekarang mee jawa......

Esok lusa entah apa lagi..hahaha...laksa sarawak kot...fabret suatu ketika dulu...

8 comments:

  1. belum pernah rasa lagi mee jawa.. huhu :(

    ReplyDelete
  2. inilah yang dikatakan putaran roda kehidupan, dulu taknak sekarang nak... hehehee

    ReplyDelete
  3. Kalau kat Banting ni me jawa memang popular... Lagipun sini majoriti wojorianss.. Hehe.. Btw cikla singgah sini...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN