Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, October 6, 2015

Berlagak Alim Tapi Munafik

♥ Assalamualaikum ♥

Berlagak Alim Tapi Munafik | Spesis makhluk Allah yang macam nie memang tak pernah pupus. Geram juga cik akak...kalau berlagak alim tapi hati munafik bagus tak payah. Buang pahala korang je.....



Kadang geram terlebih dengan manusia macam nie....cik akak nak kata cik akak alim..tak juga...cukuplah Allah tahu apa yang cik akak buat....tak perlu cik akak nak tunjukkan..yang aku nie alim bagai..

Guna title u??????....tapi mulut macam longkang...ada ke faedah macam tu dik oii....entah dunia...silap orang boleh nampak....silap sendiri....sungguh tak nampak kan...

Nie ah..cik akak kenal seorang blogger nie...nampak alim..tapi mulut macam longkang..kata redha..tapi berungkit....cik akak nie....biarpun begitu orangnya...kalau tak rezeki cik akak...takde cik akak nak terdesak nak mengumpat orang...nak jaja nama orang ke sana sini..sebab cik akak tahu....rezeki kita Allah yang tentukan....

Blogger nie..memang bikin cik akak sentap tau...alang geram..mahu je sebut nama...tapi cik akak bukan macam korang dik...cik akak belajar sentiasa hormat orang lain....walaupun dia pernah buat salah pada kita...biar cik akak nampak bodoh depan korang...tapi Allah sentiasa tahu apa yang tersirat di hati cik akak.....

Satu je pesan cik akak..belajar redha.....ada rezeki  ada lah tu..tak payah canang nama orang sana sini.....mintak sikit je jaga aib orang lain...tak perlu nak buat kontrolbesi..hahaha..

Baik aku bla dulu....kang ada yang tak puas hati dengan entri aku..sebab aku cakap jujur.....berlagak alim tapi munafik....

12 comments:

  1. kita rasa kita tahu siapa. tadi pun kami duk panas cerita pasal diorang. sabar je la. biar kita jaga aib mereka sebab ALLAH akan jaga aib kita. diorang memandai buka aib kita, and kalau benda tu salah. pandai2 diorang jawab dengan ALLAH.

    lagi2 orang yang ada agama. lagi malu bila perangai x semenggah macam tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...amy tahu ke..........
      Entah tu blogger yang sama ke....femes lah lepas nie kan..haha.ting tong..cik akak geram je.....tapi tak de niat apa pun....basi je mereka nie....macam langau..haha

      Delete
  2. kan cik akak...tak yah la jaja nama org kemudian ajak org mgutuk sekali(dgn tak sengaja mengajak). REDHA aje kan suda...alahai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde lah kak gojes...cik akak geram sesangat..lepas up satu entri..sebab salah pula..mohon maaf je lahm.takut cik akak terajak bab fitnah kutuk mengutuk bagai nie..hihi..

      Delete
  3. Sabar jer laaa cik akak oii nak buat camne huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terasa den kak..hahaha...tahu lah kita pernah buat salah...nak komen blog orang pun..tak payah komen macam tu..sebab kita nie hidup..adakalanya di atas dan adakal dibawah...

      Delete
  4. sabar ler cik akak.mmg ade blogger mulut longkang ni. lagi teruk dari longkang kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...tulah..mulut longkang perumpamaan je..hahaha..lawak pula entri cik akak nie kan..

      Delete
  5. Memang ramai orang gitu. Moga kita dijauhkan dari sifat munafik..

    ReplyDelete
  6. hehe.. sabar kak.. biasalah mulut orang kan.. hee

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN