Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, September 5, 2015

Sembang Nuffnang - Income Nuffnang Sepanjang Tempoh 2 Tahun Lebih RM1144.66

♥ Assalamualaikum ♥

Sembang Nuffnang - Income Nuffnang Sepanjang Tempoh 2 Tahun Lebih RM1144.66. 

Alhamdulillah tak banyak mana pun tetap bersyukur...hanya updates blog kita dapat pendapatan sampingan. Nuffnang memang sangat membantu cik akak....terima kasih nuffnang....

Walaupun tak banyak mana....rezeki sentiasa ada....hasilnya cik akak dapat beli cincin emas....hahaha....

Pembayaran kali-6 pun dah diterima. Cuma tunggu cek datang bergolek depan rumah je lagi. Syukur sepanjang menulis nie..adalah rezeki cik akak....tak banyak...sikit pun tak apa...pelan-pelan...makin lama makin banyak lah nanti...

RM1144.66 dah cukup banyak bagi cik akak.....cash out kali-7 bulan depan baru ada....syukur sesangat. 

7 comments:

  1. salam singgah sini cik akak....wahh...banyak tu rezeki cik akak...tahniah cik akak...semoga sentiasa di murahkan rezeki lagi...amin

    ReplyDelete
  2. Salam. Wow..July 15 then Aug 15 pun dapat, tiap-tiap bulan dah ni...doakan kami juga..

    ReplyDelete
  3. Wow...! Hebatnya Cik Akak... Tahniah... Hr ni baru sempat bw ke blog Cik Akak. Tu pun sebab nampak Tajuk entri Cik Akak yang buat akak nak klik dari senarai bloglist akak di blog akak tu ha... Teruskan menulis dan berkongsi ya Cik Akak.

    Oh ya, Terima kasih Kad Raya hari tu tau. Maaf akak tak sempat buat entri. Kerja sekolah bertimbun²... Blog pun ke laut. Huhu...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN