Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, September 23, 2015

Lama Tak Selfie

♥ Assalamualaikum ♥

Lama Tak Selfie I Amboi tajuk entri kemain lagi kan. Betul serius lama dah cik akak tak selfie bagai nie. Kenapa agaknya ye..hahaha...Sebab cik akak tak nak perasan cantik...perasan lawa gitu....hahaha..boleh layan ke kalau cik akak merapu..

imej google

Sejak umur nak masuk 32 tahun nie...hahaha...alamak...dah tua rupanya cik akak...Memang dah lama betul tak selfie....Kalau ada pun...tengok mood cik akak nie. Maklumlah dah berumur macam nie...agak-agak sikit perangai kebudakan tu kan. Segan tu kalau orang asyik tengok gambar selfie kita..haha...isk..isk ada ke yang nak tengok...perasan lawa bajet cantik sekejap..haha

Selfie...memang cik akak merinduinya..tapi macam segan je nak selfie....kang korang kutuk cik akak pula...maklumlah kita manusia nie...ada macam-macam rambut....ada yang lurus..ada yang kerinting dan ada pula yang langsung tak berambut...Tapi satu hal yang cik akak pasti...rambut sama hitam..hati lain-lain kan.....

Nanti tak pasal-pasal selfie cik akak mendatangkan fitnah...lebih-lebih lagi makhluk Allah yang tak pernah suka tengok orang senang sikit...Spesis macam nie lah yang jarang pupus di dunia nie...Makin hari makin ramai...entahlah....

Mungkin niat ingin menegur....tapi cara tu je yang tak betul....manusia...manusia....senang duduk diam lebih baik dari tambah dosa kan...kiki....

Meh cik akak belanja selfie sekeping dua...tapi tunggu cik akak kawen dulu...hahaha...


3 comments:

  1. Tak sabar nak melihat cik akak selfie atas pelamin... hehe! Bila tu?

    ReplyDelete
  2. Selfie atas pelamin tu mmg awesome!!... Salam ceria berblogging cik Akak.. :)

    ReplyDelete
  3. Tak pernah lagi selfie, tak minat kot..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN