Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, August 15, 2015

Fakta Pakai Jam Tangan Pada Tangan Kiri

♥ Assalamualaikum ♥

Fakta Pakai Jam Tangan Pada Tangan Kiri. Percaya ke? Alamak jangan percaya sangat benda karut macam ni. Semua tu kebetulan je kalau ia berlaku kepada anda. Cik akak memang pengguna jam tangan pada tangan kiri. Kalau pakaikan pada tangan tangan memang mengganggu aktiviti dan tugas cik akak. 

Betul ke....nie.....layan je lah....janji tak menyimpang...

Menurut fakta....seseorang yang memakai jam tangan pada tangan kiri.....mempunyai personaliti seperti berikut :-
  • Hatinya lembut bagaikan softlan....kiki
  • Anginnya cepat panas dan cepat sejuk
  • Dia juga suka bergurau
  • Suka membuat lawak bodoh
  • Dia sentiasa senyum walaupun ada masalah yang dihadapinya
  • Pantang dicabar
  • Fikirannya sukar untuk difahami oleh orang lain
  • Bila marah dia akan menghancurkan benda yang ada di sekeliling 
  • Hanya marah pada orang yang buat hal dengannya sahaja
Kan dah baca.....adakah anda orang sebegitu dan mempunyai pewatakan sedemikian...cik akak tidak...hahaha....pemakaian jam tangan kiri hanya untuk keselesaaan kepada kita....bila guna pada tangan kanan.....alamat menyukarkan kita menjalankan aktiviti dan tugas.


3 comments:

  1. Asalam Kak..lma x singgah cne.ehh da juga yg btl tu.

    ReplyDelete
  2. Kalau ada yang sama itu kebetulan..hehe..

    ReplyDelete
  3. Saya tak minat pakai jam tangan hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN