Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, August 25, 2015

Cpuv Nuffnang : DKSH-Hiruscar

♥ Assalamualaikum ♥

Cpuv Nuffnang : DKSH-Hiruscar. Masuk lagi satu cpuv nuffnang...meriah lah blog cik akak dengan iklan cpuv nuffnang nie..meriah lah sangat kan....dapat sen-sen pun tak pe..rezeki jangan ditolak.

DKSH - HiruscarDunia cik akak24 Aug 2015On Going0.00%0.06
DKSH - HiruscarDunia cik akak24 Aug 2015On Going0.00%0.18
DKSH - HiruscarDunia cik akak24 Aug 2015On Going0.00%0.10
Berhajat di hati nak berhenti menulis blog. Tapi sayang punya pasal...baik teruskan je...yang penting terupdate entri...tak selalu pun tak apa...

Cpuv nuffnang kali ini Cpuv Nuffnang : DKSH-Hiruscar. Bertahan lama sikit..boleh genapkan angka 100 tu..kiki..terima kasih ye admin nuffnang..bagi banyak cpuv nuffnang kat blog cik akak...terima kasih juga buat rakan blogger yang tersangat rajin klik iklan cik akak..hihi..

Sekian. Wassalam..

7 comments:

  1. Assalammualaikum..naomie,

    semoga rezeki sentiasa ada untuk blog nie...

    mselim3

    ReplyDelete
  2. sen pun duit jugak cik kak.. tahniah..

    ReplyDelete
  3. wah2xx.. saya dah lama tak dapat cik akak.... :'(..

    Tahniah cik akak... :D

    ReplyDelete
  4. waahhh...best nye...kipidap

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN