Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, July 7, 2015

Sorry....Cik Akak Tak Berminat

♥ Assalamualaikum ♥

Sorry....Cik Akak Tak Berminat. Maaf ye...cik akak tak berminat..bukan nak sombong...masalahnya tak de masa nak ping sana-sini. Entri cik akak pun cuma siput sedut je....hahaha

Kes geram....delete datang balik...delete lagi..datang balik.....tak jemu ke nak komen macam tu....maaf ye...mungkin cara cik akak lajer sikit...tapi kalau dah berulang kali komen macam tu...memang cik akak geram....

Memanglah ada yang tak kisah...tapi blog cik akak,..cik akak tak suka orang promosi entah apa entah....maaf juga ye...cara cik akak menegur mungkin ada yang tak suka...tapi...cik akak kena juga tegur...penat cik akak nak delete eh....agaknya lepas nie....kena sekat lah jawabnya...

Isk...kawalan imigresen tak ketat lagi kat blog cik akak nie..hahaha...


5 comments:

  1. Alahai cik akak.. tergelak aqma baca "kawal imigresen blog cik akak tak ketat lagi".. aigooo~
    semoga diorang alert dengan entry cik akak ni ^_^

    Salam singgah,

    http://ainulaqma.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehehe ingatkan kat luar je ade PATI...dlm blog pun ada jugak eh akak?kena ketatkan lagi nih kawalan sempadan ;p

    ReplyDelete
  3. Tak boleh blah sungguh... hahaha! Cik akak kena buat balik kat die gini jgk baru die tau perasaan cik akak...

    ReplyDelete
  4. imegresen blog cik akak kena sogok agaknya..tu yg dia tak jlnkan tugas dgn tak berintegriti..kih2

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN