Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, July 28, 2015

Senarai Penuh Kabinet 2015

♥ Assalamualaikum ♥
Senarai Penuh Kabinet 2015. Tengah cik akak sibuk meratah mee jawa.....terdengar desus-desis semilir yang mengatakan pembubaran kabinet dijalankan hari ini. Isu hangat di media massa eh ...terus google...ambik kau..laju berbeno isu nie...baru je pak jip umumkan...dah mula naik ranking kan...

Tak pe....cik akak kena habiskan juga mee jawa yang cik akak ratah....alhamdulillah...habis je...sambung balik cari info....terkejut ehhhhh...ada menteri digugurkan....tak pe....google balik....jumpa.....saja je skema ayat cik akak kan...

Senarai penuh kabinet 2015 terbaru.....jom kenali mereka...
PERDANA MENTERI
 Datuk Seri Najib Razak 

TIMBALAN PERDANA MENTERI 
Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi 

MENTERI KEWANGAN: Datuk Seri Najib Razak
Tu antara orang kuat kat kabinet. Nak tahu lebih kenalah baca Selanjutnya di : Berita Harian. Ok lah nak sambung balik perkena teh tarik...

1 comment:

  1. Kita sama sama doakan moga semuanya berjalan lancar..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN