Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, July 3, 2015

Penjawat Awam Bimbang Dapat Gaji Awal Sempena Sambutan Hari Raya Aidilfitri 09 Julai 2015

♥ Assalamualaikum ♥

Penjawat Awam Bimbang Dapat Gaji Awal Sempena Sambutan Hari Raya Aidilfitri 09 Julai 2015. Siapa tak risau tentang pembayaran gaji julai ini. 09 julai 2015 penjawat awam dapat gaji lagi. Lepas raya....kena tunggu 46 hari baru dapat gaji bulan ogos...lama lagi tu...persiapan raya tak sempat beli lagi. Jimat tu boleh lah jimat...tapi kalau dah gaji kecil....kena juga ikat perut.....

Bimbang tetap gak bimbang....nak bayar sewa guna apa kalau duit gaji dah habis.....banyak barang kena beli....isk...isk...gaji rm1000 pun belum cukup.

Antara komen-komen penjawat awam......

Ada yang risau....tapi ada pula yang tak terkesan dengan pembayaran gaji tersebut. 

Betul kalau gaji gred 17 ni memang rendah.......belum lagi yang gred 11 tu...lagi lah kecil....agak-agak lah kalau nak komen kan....kita doakan kita sama-sama murah rezeki kan elok...

Imej google...



5 comments:

  1. Bukan pertama kali sebenarnya terima gaji awal begini..;)

    ReplyDelete
  2. Besederhana dalam setiap perbelanjaan..in sya Allah boleh membantu juga walau mungkin dalam kadar yang kecil dan sedikit..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN