Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, July 1, 2015

Minyak Naik Lagi Hari Ini 01 Julai 2015

♥ Assalamualaikum ♥

Minyak Naik Lagi Hari Ini 01 Julai 2015. Tak de ke berita lain.....asyik minyak je...kalau minyak urut ke....minyak masak ke...hahaha...naik pasti tak masak. 

Entah apa yang akan jadi......minyak asyik naik je...dah tak ada isu lain dah....buka surat khabar....minyak naik 20 sen.....10 sen....adeh....sen pun duit juga kan...ni yang malas ni.....asyik isu tu je yang hangat....muak..muak..


Antara minyak yang terlibat....

Ron97 naik 20 sen
Ron95 naik 10sen
Minyak masak...kekal dengan harga pasaran..hahaha...

Bisik-bisik minyak naik...hangit lah hari ini..kuiiiii.....naik je....terus diam..hahaha...diam malas nak panas-panas......berhangat all..kiki

3 comments:

  1. Sume benda nak naik. Ni lepas ni nak rayanlagi macam2 naik

    ReplyDelete
  2. kalau minyak naik, peniaga pon ambik kesempatan atas alasan minyak naik harga
    tapi kalau harga minyak turun, harga barang tak jugak turun-turun

    ReplyDelete
  3. Dah baca badjet Ahmad Maslan pasal minyak ke? hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN