Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, July 8, 2015

Darah Haid Keluar Sikit-Sikit

♥ Assalamualaikum ♥

Darah Haid Keluar Sikit-Sikit. Harap maklum entri ini khususnya untuk kaum Hawa. Entri ini hanya berkongsi pengalaman cik akak bila datang haid. Risau pun ada juga. Adakah cik akak punya masalah kesihatan. Mintalah dijauhi dari segala yang tak diingini.

Hari ini dah 21 ramadhan tapi puasa cik akak hanya ada berapa hari je...resah resah serius resah...cik akak period dah 9 hari. Lama kan...risau tahap dewa...kenapa pula haid cik akak ada masalah waktu bulan ramadhan macam nie...

Cik akak rindu nak puasa....sedih pun ada juga...tak dapat puasa...

Masalah period cik akak nie...darah haid keluar dalam kuantiti yang sikit. Cik akak tak guna tuala wanita pun...cuma guna pantry liner je....darah sikit je...nak guna tuala wanita...buat apa...hahaha..isk..sempat lagi cik akak buat lawak...

Sebenarnya cik akak tak tahu apa masalah haid cik akak bulan ramadhan....sebelum nie elok je....doa2 je haid cik akak habis...cik akak kepingin nak berpuasa....rindu tau cik akak nak berpuasa.....

Siapa yang pernah alami masalah yang sama macam cik akak..boleh tolong share2 kan apa yang patut..cik akak risau nie...emmm




3 comments:

  1. emmm cik akak ada stress ke ? hormon kut. kalau period bulan puasa ni mmg lain mcm sikit sedih dia . inshaAllah hbis la tu esok. amiinn .

    ReplyDelete
  2. salam cik akak..jangan stress2..nak raya ni...saya kalau stress mmg telan benda ni..bagi tido dengan tenang..esok bangun segar..

    ReplyDelete
  3. Ermmmmmmmmmm. Tak pernah pulak jadi macam nie.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN