Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, July 28, 2015

Dapat Sample Produk Physiogel Hypoallergenic

♥ Assalamualaikum ♥

Dapat Sample Produk Physiogel Hypoallergenic. Ini kes cik akak yang suka tekan iklan yang ada promosi sample. Laju je tangan nak isi borang. Kononnya nak cuba. Maklumlah kulit cik akak memang sensitif dan kering.


Sample ni cik akak dapat lotion dan cleanser. Terus je guna...tak sabor nak cium bau....alamak...tak wangi pula dah.....kalau kulit cik akak serasi dengan produk nie. Nah juga beli yang besar terus...hahaha....nampak tak..laju je kalau produk kecantikan..tapi cik akak jenis memilih gak nie.....

Jom kita bersample..

5 comments:

  1. Bau dia tak wangi, tapi Physiogel ni memang best untuk kulit kering. Hari tu Sha dapat, terus guna dekat kaki yang kering tu. Serasi =)

    ReplyDelete
  2. Eh, nak jugak... ada promo lagi ke sample ni cik akak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah lah dear...lama dah cik akak isi borang sample.nie..waktu promosi kat nuffnang kalau tak silap cik akak

      Delete
  3. phisogel ni sesuai utk org kulit sensitif dan ada enzema..sbb tu dia tak bau wang kak...huhuhu

    ReplyDelete
  4. Cik akak suka yg wangi jer yer hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN