Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, June 12, 2015

Pelahap Sungguh!!

♥ Assalamualaikum ♥

Pelahap Sungguh!!

Boleh pengsan korang tengok perangai cik akak ni kan. Apa yang cik akak nak...tak kira apa benda..hahaha....makanan lebih lagi..berhabis duit sanggup.....siapa yang ajar cik akak..hahaha..ibu cik akak juga lah...perangai ibu....

Siang tadi punya citer....kemain lagi cik akak nak makan kefci..dah balik kerja....tunggu adik bujang cik akak..hahaha...sempat tak menyempat nak mandi. Terus je cik akak ajak pergi bungkus kefci...

Alhamdulillah...rezeki Allah bagi.....

Habis anak orang tu makan..pelahap sungguh....hahaha


Jeng-jeng...alamak tinggal kotak je lagi..haha...kalah mak buyung mengidam...dah lepas hajat nak melahap kefci..kenyang..makan seketul setengah je..hahaha..ingatkan banyak mana yang cik akak makan..haha...riuh nak makan tu sekampung dunia blogger dengar....

Pencarian bloglist - SINI

3 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN