Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, June 6, 2015

Instagram Cik Akak Berkudis

♥ Assalamualaikum ♥

Instagram Cik Akak Berkudis

Amboi tajuk sengaja bikin blogger sentap..hahaha...bukan cik akak kalau tajuk sempoi dan santai. Tajuk entri cik akak memang sengaja bikin gempak.

Cik akak tubuhkan cawangan instagram nie tahun lepas.....dari tahun lepas......Tapi jumlah posts mak aii baru 30 ketul..kalau bisnes nie pasti dah Muflis...hahaha..

Pasal instagram nie.....cik akak aktif dua tiga hari je....lepas tu senyap...mak aiii....hangat tahi ayam je kan...

Berkulat...berkudis dan sama waktu dengannya memang layak buat instagram cik akak nie.....hahaha....

Eh....korang dah follow cik akak tak nie....nak follow seacrh je CINTA_HANIE . Nama femes cik akak tu...hahaha....bajet femes....follow cik akak ye..,boleh juga tambah kudis instagam korang......

Inilah padahnya.....terjebak dengan laman sosial..semua nak buat akaun..sampai berkudis...siapa nak jawab..



1 comment:

  1. tu lah pasal saya malas nak buat IG walau dah puas kawan-kawan suruh..entah-entah bukan berkudis lagi, tapi bernanah terus..haha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN