Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, June 9, 2015

Ajar Anak Simbah Mangkuk Tandas

♥ Assalamualaikum ♥

Ajar Anak Simbah Mangkuk Tandas

Simbah mangkuk tandas pun nak kena ajar juga ke cik akak...lawak bebeno nampaknya. Ye....mesti ajar anak simbah mangkuk tandas selepas melepas..tak kan nak biarkan je najis tu berenang dalam mangkuk tandas.

Imej google

Bukan setakat nak ajar anak bijak pandai. Tapi bab kebersihan diri dan sekeliling kena juga pelajari. Jangan harap pandai je..tapi tak reti nak jaga adab kebersihan. Memang gagal lah jawabnya...pandai tapi kebodohan.

Ada sesetengah manusia ni....adeh cakap kemain lagi..anak aku semua pandai buat kerja...tapi bila dah melepas najis tu...main tinggal je....nah ni yang cik akak nak sound kaw-kaw nie.....jijik cik akak tengok bila ada najis berenang kuak lentang dalam mangkuk tandas ....

Yang pelik bin ajaibnya....boleh pula tak de rasa apa-apa bila buang najis lepas tu tinggal bersantai kuak lentang dalam mangkuk tandas....adeh...akau cik akak...siap cik akak suruh simbah balik sampai bersih....

Nie nak citer.....ibu kata anak hebat..tapi bodoh tak reti nak simbah mangkuk tandas....hebat dengan berlagak kebodohan..

Ibu-ibu lain jangan lupa terasa eh....cik akak gossip siang hari nie..hahaha

2 comments:

  1. memang perlu ajar anak tentang penjagaan kebersihan ni, kebersihan itu penting...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu farah....cik akak geram part macam.nie..hahaha...sabar je lah

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN