Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, June 14, 2015

Ailuro-Phobia @ Fobia Pada Kucing

♥ Assalamualaikum ♥

Ailuro-Phobia @ Fobia Pada Kucing. Eleh kucing pun nak takut ke! Macam pelik je kalau takut kucing....kucing bukan harimau yang membaham manusia.....serius cik akak salah seorang dari yang Fobia Pada Kucing.


Lucu kan bila ada insan yang takut dan fobia pada binatang Kesayangan Nabi Muhammad SAW. Binatang yang paling jinak dan manja....tapi lain bagi cik akak...cik akak memang dari kecik takutkan kucing...hahaha.....kalau setakat tengok kucing....serius tak takut....yang penting...kucing tu jangan dekat dengan cik akak....

Kedai makan......salah satu tempat yang banyak kucing berkeliaran...ahhhh.,.lokasi yang amat menakutkan cik akak.....hahaha....serius.....serius cik akak takut.....

Kawan kata...kucing tak kacau pun.....adeh....adeh......kenapa pula kucing lebih tertarik kepada golongan yang pobia kucing. Hahaha....

Kucing.....haiwan paling manja....jadi dia dapat hidu golongan fobia kucing..hahaha...ye ke.....

Kes cik akak.....takutkan kucing....habis tumpah sup ayam...hahaha....nah.....nampak sangat penakut.....dia tenung cik akak dah naik seram cik akak.....macam cik akak fobia dengan serangga bersayap lebih-lebih lagi beringin.....

2 comments:

  1. Lah akak ni penakut kucing plak, lma Lya x singgah cne

    ReplyDelete
  2. kite suka kucing . tapi kite ada kawan yg fobia kucing. kesian dye . kdg2 kucing ni mcm tahu org fobia dengn dye. ade2 je nk mngusik .

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN