Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, May 24, 2015

Promo Akasia Dia Isteri Luar Biasa Episod 5 Hingga Episod 8

♥ Assalamualaikum ♥

Promo Akasia Dia Isteri Luar Biasa Episod 5 Hingga Episod 8

Esok kita berperang balik dengan drama Dia Isteri Luar Biasa. Jatuh cinta pula cik akak dengan drama ini. Wajib tengok setiap episod lah ni. Sedangkan cik akak memang tak suka tengok drama yang berepisod. Apa boleh buat...kena juga bersabar..

Minggu ini....wow kahwin dah....kena tangkap....tak boleh nak lari dah.hah?..kawen je lah...lagi pun dalam hati ada cinta...hahaha..



[Promo] Akasia - Dia Isteri Luar Biasa - Episod... by KoleksiDrama

3 comments:

  1. Even dah tau jalan citer dia, still juga nk tengok drama ni, hehe :D

    ReplyDelete
  2. Salam singgah malam cik akak....semenjak2 ni memang dah jatuh cinta dgn drama tv3 ni....best....hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN