Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, May 10, 2015

Korang Perasan Tak....Tudung Satin Yuhanis Nie Nampak Singkat Je....

♥ Assalamualaikum ♥

Korang Perasan Tak....Tudung Satin Yuhanis Nie Nampak Singkat Je....

Ya serius nampak singkat je cik akak tengok. Kalau ikut apa yang saiz tudung bawal. Ia boleh dilabuhkan lagi bahagian depan. Kalau tengok tudung satin ini, bentuk memang spesis tudung bawal kan. Tak cantik pula bila tak labuhkan sikit bahagian depan tu..Nampak eh...tak segan ke nak pakai....Bukan cik akak nak kontrovesikan tudung satin ni. Cuma part tu je cik akak tak berkenan. Apa kata kita labuhkan sikit kat bahagian depan supaya benda tu tak terdedah.

Nampaknya cik akak kena beli kain satin lebih ni...haha..nak buat tudung satin yuhanis. Dark purple tu..macam cantik je kan....lepas ni boleh jadi cantik macam yuhanis..haha....siapa nak beli tudung satin cik akak..haha.....promosi...promosi..



4 comments:

  1. baru prasan . hehehhe . singgah sini !

    ReplyDelete
  2. memang perasan tapi warna ia cantik kan cik akak

    ReplyDelete
  3. Blh buat sndiri tpi kurang gemar satin bab licin

    ReplyDelete
  4. Memang singkat.tp kt boleh labuhkan

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN