Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, May 29, 2015

Jerawat Batu Kecut Hanya Guna Pembersih Wajah Safi Rania Gold

♥ Assalamualaikum ♥

Jerawat Batu Kecut Hanya Guna Pembersih Wajah Safi Rania Gold

Bukan batu kelikir atau batu sungai ok. Jerawat batu ye...jerawat batu tu..jerawat yang paling besar tumbuh di bahagian muka. Dan jerawat batu ini susah nak hilangkan kesannya. Tersilap sikit pasti muka mulus jadi kasar. Korang nak ke...kalau kulit muka kasar.

Terbaru....percubaan cik akak...hanya guna pembersih wajah safi je...jerawat batu kecut....sakit pun berkurangan. Tak perlu tunggu seminggu nak hilangkan jerawat batu yang bermaharajalela di wajah. 

Pada mulanya...cik akak guna pembersih wajah berbentuk gel. Produk safi juga. Tapi yang peliknya.....pakai dekat sebulan....habis wajah cik akak ditumbuhi jerawat. Biasalah cik akak korang nie....kalau bab jerawat wajah..memang cik akak laju je nak rawat..hahaha..lepas sebulan guna pembersih wajah gel tu..cik akak tukar kepada pembersih wajah dalam gambar di bawah. Nah...segala jerawat hilang...alhamdulilllah....ini bermakna kulit wajah cik akak sesuai guna pembersih wajah tersebut. Baru je berapa hari guna...alhamdulillah..jerawat batu pun kecut.....korang yang ada masalah jerawat batu..boleh cuba pembersih wajah ini...tapi kursusnya buat yang 30 tahun ke atas..remaja kena lah pilih produk safi balqis..



Membersih & Meremajakan Kulit
  • Membersihkan kotoran dan sisa mekap dengan berkesan.
  • Buihnya yang mewah berkrim membersih hingga ke liang pori.
  • VITAMIN C memperlahankan pembentukan melanin sambil mencerah, memperbaiki dan mengurangkan kerosakan kulit akibat sinaran UV.

1 comment:

  1. Muka Sha pun cerewet betul. Tak tahu mana yang sesuai. Currently pakai Bio-Essense 3 minggu, baru nampak macam ok.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN