Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, May 6, 2015

Hati Perempuan Episod 23 - Tengku Amalin Buat Kacau

♥ Assalamualaikum ♥

Hati Perempuan Episod 23 - Tengku Amalin Buat Kacau

Tonton Online Hati Perempuan Episod 23 : SINI

Sinopsis Hati Perempuan Episod 23 : Mesti ramai yg bengkek tgok si 'nenek kebayan' dh muncul balik kan. Apalagi tujuan dia, nak porak-perandakan rumahtangga TZ-Anis lah. Pd mulanya, si nenek kebayan ni jd stalker, kononnya tak nak org tau dia dh balik. Tp lama-kelamaan sifat nk tonjolkn diri tu dtg jgk wpun Nazim Jukri berkali2 nasihatkan dia cover dulu identitinya, sbb sekarang TZ baru syak dia dh balik Malaysia. 
Ku Lin tambah sakit hati bila Anis secara rasminya dilantik sbgai penaung Paradiscar. Habis semua ahli keluarga terutama sekali Tg Aryan Zikri jd perhatian Ku Lin. Hinggalah suatu hari, Ku Lin rancang Anis & Tg Zarul hampir terlibat dlm satu kemalangan. Sejak itu, TZ tak senang hati. Mula pasang bodyguard utk Anis wpun Anis tak suka. 
Dan keresahan TZ akhirnya terjwb bila Syed Amar sendiri nampak Ku Lin dgn mata kepalanya. Kali ni, TZ benar2 dlm dilemma. Kwn baiknya itu mahu TZ cerita semua sejarah silamnya dgn Ku Lin pd Anis supaya Anis faham. Tp, belumpun sempat.......

Kredit Sumber : #HatiPerempuan

4 comments:

  1. stress tengok dia muncul pulak. hahahah

    ReplyDelete
  2. ku lin ni memang buat xsenang duduk

    ReplyDelete
  3. memang geram je watak Ku Lin tu..menjadi kan..

    ReplyDelete
  4. Apasal suspens cik akak...hehe....belum sempat lg tgk episod ni

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN