Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, April 1, 2015

Tahniah SEO Blog Naik Lagi

♥ Assalamualaikum ♥
SEO Blog

Tahniah SEO Blog Naik Lagi

Rajin semak SEO blog, nampaknya ada perubahan pada ranking SEO Blog cik akak. Tinggal 9 mata je lagi nak memenuhi angka 100 %. 9 mata penuh tu jumlah yang bukan sikit. Kena bijak dengan langkah.

Semak SEO blog merupakan perkara yang wajib bagi seorang blogger. Kalau belum semak apa kata kita semak ramai-ramai di SINI. Tak berbayar pun, cuma melekatkan link blog anda pada kotak yang telah disediakan.

Cara paling senang nak dapatkan SEO blog 100% cuma meletakkan koading pada templete blog. Boleh dapatkan tutorial dari blog INI.


10 comments:

  1. Mudah sebenarnya nak score 100%. Cuma kena rajin bertanya pakcik google..:)

    ReplyDelete
  2. wahhh thniah ! shahril punya dah 100% dahh :) singgah sini yee cik akak ;)

    ReplyDelete
  3. Sya belum tercapai lagi...baru 67%...

    ReplyDelete
  4. cik akak..lawa template bila nampak kat skrin mobile. Template mesra mobile eh?

    Tq linkkan tutorial pcl.kat entri ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye memang ada backlink..kiki..tapi tak sempat nak komen lagi kat blog..kikiki..cara berkesan tu..

      Delete
    2. Ye...mesra mobile lah kot..boleh tengok guna mobile..kiki..

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN