Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, April 21, 2015

Setiap Kali Datang Haid, Pastinya Wanita Banyak Ragam

♥ Assalamualaikum ♥

Setiap Kali Datang Haid, Pastinya Wanita Banyak Ragam

Melalui pengalaman cik akak sendiri. Cik akak memang ada berapa tabiat bila datang haid. Daripada yang cik akak suka boleh bertukar kepada yang tak disukai. Pelik tapi benar. Wanita setiap kali haid, sikap dan perangainya pastinya berubah. Ada sesetengah mempengaruhi tabiat harian.

Fasa ini yang amat membinggungkan kaum hawa. Silap sikit je...pasti maki hamun yang korang dapat. Tak pasal-pasal silap haribulan makan penampar lah jawabnya....ehhhh tak kan ganas macam hulk kan...haha...cubalah kalau nak makan penampo....haha

Cik akak asal datang period je.....

  • Tak suka makan dan cium bau nasi..pelik kan. Setiap hari makan nasi. Tapi bila dah period....cium bau nasi pun tak..makan tolak tepi je...silap-silap boleh muntah kalau makan.
  • Cik akak suka minum air cola....aduh..yang nie memang kes berat. Tak dapat nak di atasi....kalau tak minum tekak asyik meloya je eh. Kalah orang mengandung.hahaha.....
  • Cik akak nak makan sesuatu....kebiasaan cik akak kalau datang haid. Cik akak pasti suka makan buah epal, rojak dan kekacang. Bah nampak pelik kan. Tapi serius ini lah tabiat cik akak bila datang period. Selagi tak dapat...selagi tu lah tekak meloya semacam.
Tulah tabiat cik akak setiap kali datang haid. Tak semua wanita sama tabiat. Ada yang berbeda. 

3 comments:

  1. Betul tu cik akak, kalau saya jadi kurang selera makan, pastu rasa tersangat malas..rasa nak mereput je atas katil, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...sampai juga nak meremput atas kati...hihi

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN