Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, April 7, 2015

Satu CPUV@BE Nuffnang Boleh Dapat RM55.89

♥ Assalamualaikum ♥

Satu CPUV@BE Nuffnang Boleh Dapat RM55.89


Lambat cik akak bersiaran hari ini. Ukksss...lap peluh dulu. Panas lah kat sini. Ni cik akak nak gosip-gosip pasal nuffnang. Memandangkan ini je iklan yang ada kat blog cik akak. Sekali sekala gosip hangit apa salahnya.

Teruja tak! teruja tak!....income nuffnang cik akak. Satu CPUV@ BE Nuffnang cik akak boleh dapat RM55.89. Manyaknya...taroh manyak betul. Sebelum ini tak de lah banyak tu..setakat dua tiga ringgit belanja kerepok je lah..hihi...Tapi inilah kali pertama...dapat 6 CPUV@BE yang sama. Sekali masuk terus RM55.89. Alhamdulillah rezeki blog juga juga. Terima kasih buat yang sudi klik dan yang sudi berkunjung. 


Sekali kredit dah boleh cashout...haha...mimpi apa pula nuffnang baik hati ini. Syukur sesangat. Terima kasih juga buat blogger yang menaikan trafik blog cik akak...

12 comments:

  1. Boleh la bagi giveaway untuk pembaca ni hehe..

    ReplyDelete
  2. tahniah.2, 3 menjak ni nuffnang memang baik hati kan?
    http://kucenmaster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah kan cik akak...at least boleh simpan duit untuk raya nanti..hehehe

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum... naomie,

    sama lah.. sabar kumpul bebanyak sikit barulah cash out...

    mselim3

    pls: entahlah tetiba nuffnang nie baik hati kan.

    ReplyDelete
  5. tahniah cik akak...alhamdulillah..:)

    ReplyDelete
  6. Wahh rezeki tu.. tahniah cik akak.. :)

    ReplyDelete
  7. sis masih mengumpul . ntah bila nak cash out agaknya ... heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. syg pula nak cashout kan...cik akak dah berapa kali cashout..kiii...

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN