Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, April 2, 2015

Nasi Beriani Ayam

♥ Assalamualaikum ♥

Nasi Beriani Ayam

Nasi Beriani Ayam pilihan menu tengah hari cik akak. Kisah siang tadi. Sibuk jejalan singgah kedai mamak ke apa. Tak tahu kenapa tertiba ingat nak makan nasi beriani ayam.

Mula ingat nak order nasi beriani daging. Tapi yang ada cuma daging kambing. Cik akak tak makan kambing lah..huhu..adeh memilih betul anak jati sarawak nie kan..haha..cik akak tak boleh makan kalau makanan tu kuat berbau. Bau hanyir ke apa....memang tekak tak mahu terima.


Nasi Beriani Ayam

Nasi Beriani Ayam ni memang sedap tapi agak pedas. Sebab kari tu memang betul kari mamak..cik akak tak boleh makan kuah kari tu..hihi...faham je lah...tak dapat makan pedas..kui..kui...

Harga setalam : RM8.00
Dilengkapi sayur acar timun, kuah kacang dhal dan kari ayam yang pekat.

Tengok je gambar ye..kalau nak merasa nasi beriani di sarawak. Carilah cik akak..hihi..cik akak belanja...

3 comments:

  1. cik akak mai la penang.. syeeda bawak mkn nasik kandaq plak na.. =)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN