Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, April 15, 2015

Mindscope - LHDN #CPUV Nuffnang

♥ Assalamualaikum ♥

Mindscope - LHDN #CPUV Nuffnang

Semalam cik akak ada tengok iklan nie masuk blog. Terus teringat nak semak akaun nuffnang. Mana tahu nuffnang baik hati nak memberi cik akak cpuv nuffnang. 

Semak je.....alhamdulillah ada seketul. Eh...dah bayar cukai ke? CPUV nuffnang kali ini memang ada kaitan dengan pembayaran cukai pendapatan anda. 

Kalau nak tahu...apa kata klik je iklan tu kalau dia menari-menari di blog. 

Blogger semak akaun nuffnang anda..mana tahu lekat iklan yang sama macam cik akak.

Mindscope - LHDNDunia cik akak15 Apr 2015On Going

6 comments:

  1. Rezeki pagi2. ^_^ bila mok spon tok? Hehe

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... naomie,

    tahniah yer... cpuv daripada nuffnang ada aje untuk blog nie kan...

    mselim3

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...tahniah... baru jer ushar.. tapi xde plak..hehe..

    ReplyDelete
  4. LHDN ni duk keluar kat blog Sha, tapi depa tak bagi pun. Huhu

    ReplyDelete
  5. krung pon dapat satu iklan ni
    marilah ke blog saya http://sheiskrung.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Banyak kempen masuk time tok..tapi yalah tek..nunggu nya kredit jak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN